رژیم صهیونیستی دچار حمله هیستریکی شده است
یک کارشناس منطقه غرب آسیا در گفتگو با جام‌جم آنلاین:

رژیم صهیونیستی دچار حمله هیستریکی شده است

یک کارشناس روابط بین‌الملل در گفتگو با جام‌جم آنلاین:

اقدامات بازدارنده ایران پاسخی محکم به رجزخوانی‌های رژیم صهیونیستی است.  

جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه نسبت به تهدیدات رژیم اشغالگر قدس بی‌اعتنا نیست و هر حتی رجزخوانی‌های این رژیم را با اقدامات بازدارنده پاسخ خواهد داد.
جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه نسبت به تهدیدات رژیم اشغالگر قدس بی‌اعتنا نیست و هر حتی رجزخوانی‌های این رژیم را با اقدامات بازدارنده پاسخ خواهد داد.
کد خبر: ۱۴۲۲۵۲۳
نویسنده فتاح غلامی - جام جم آنلاین
سیدرضا صدالحسینی کارشناس منطقه غرب آسیا در گفتگو با جام‌جم آنلاین با اشاره به تهدید رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: برخی از نظامات سیاسی تصور می‌کنند با اعلام اقدامات جنایتکارانه خود می‌توانند قدرت نمایی کنند. در همین ارتباط باید گفت آمریکایی‌ها نسبت به این موضوع در راس کشور‌های قلدر و استکباری جهان هستند که به صراحت درباره اقداماتی که می‌خواهند انجام دهند یا انجام دادند حرف می‌زنند و بدون توجه به حقوق بین‌الملل اقدامات خود را نشاندهنده قدرت و استیلای و توانمندی خود می‌دانند.
 
وی ادامه داد: ظاهرا رژیم صهیونیستی هم که در طول دوران پنجاه سال گذشته هزاران ترور موفق و غیر موفق و جنایات آشکار را انجام داده و اکنون در برابر جمهوری اسلامی به بن بست رسیده با رجزخوانی اعلام می‌کند ما در سه حوزه نظامی، امنیتی و علمی افراد شاخص جمهوری اسلامی را مورد هدف قرار می‌دهیم.
 
این کارشناس حوزه روابط بین‌الملل با اشاره به ترور‌هایی که در طول چند سال گذشته بویژه در حوزه دانشمندان هسته‌ای از سوی رژیم صهیونیستی انجام شده گفت: امروز شرایط به بن بست رسیدن رژیم اشغالگر قدس در داخل و همچنین ناتوانی مقامات این رژیم در اجرایی کردن طرح آمریکایی، صهیونیستی متوقف نگه داشتن جمهوری اسلامی در عرصه‌های سیاسی و منطقه‌ای و در موضع ضعف قرارگرفتن این رژیم در برابر کنست، لابی صهیونیست‌ها و همچنین افکار عمومی داخل سرزمین‌های اشغالی مقامات این رژیم را واداشت تا برای انحراف اذهان اعلام کنند که ترور شخصیت‌های سیاسی و امنیتی جمهوری اسلامی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.  

صدرالحسینی اضافه کرد: با تصریح مقامات رژیم به انجام اقدامات جنایتکارانه علیه ایران، به نظر می‌رسد فرصت برای دستگاه قضایی کشور و همچنین معاونت حقوق بشر این قوه به همراهی دستگاه سیاست خارجی مهیا است تا در محافل حقوقی بین‌الملل این موضوع را پیگیری کنند.  

وی در عین حال خاطرنشان کرد: ما بخوبی می‌دانیم که این نوع اقدامات از جنس تلاش‌هایی نیست که بسرعت به نتیجه مطلوب برسد و شرایط بین‌الملل هم بگونه‌ای نیست که به این موضوعات بسرعت توجه کند و تجارب گذشته هم نشان می‌دهد که تحرکات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در بمباران مناطق پیرامونی مثل سوریه، لبنان و نواحی از سرزمین‌های اشغالی به طور معمول با سکوت مجامع بین‌المللی مواجه می‌شود؛ بنابراین رویارویی با رژیم اشغالگر قدس باید در میدان دیگری صورت گیرد.

وی درباره تاثیر اقدام احتمالی رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی گفت: به طور قطع و یقین حتی اگر چنین تهدید‌هایی اجرایی شود در عزم و اراده ایران اثری نخواهد داشت و نمی‌تواند به نفوذ منطقه‌ای جمهوری اسلامی آسیب برساند. چون کاملا مشخص است که ایران از بازو‌های توانمندی برای تنبیه رژیم اشغالگر قدس برخوردار است و مجموعه تحولاتی که در یکسال اخیر در سرزمین‌های اشغالی رخ داده و صدماتی که به برخی از مراکز هسته ای، نظامی و... وارد شده به تصریح برخی از رسانه‌ها و همچنین مقامات نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی نتیجه اقدامات جمهوری اسلامی و محور مقاومت است و این موضوع کاملا نشان می‌دهد که ایران به هیچ وجه نسبت به تهدیدات رژیم اشغالگر قدس بی‌اعتنا نیست و هر حتی رجزخوانی‌های این رژیم را با اقدامات بازدارنده پاسخ خواهد داد  
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها